Ürünün sorun ve arıza tespiti için teknik servis tarafından incelenmesi gerekmektedir. Teknik servis tarafından incelenmeyen ürünün garanti kapsamında olup olmadığının bilinmesi mümkün değildir.
Bu sebeple kargonun ücreti tarafınızdan ödenerek gönderilmelidir. Gönderdiğiniz ürün teknik servis ekibi tarafından incelendikten sonra garanti kapsamı koşullarına uygun bulunduğu taktirde ödediğiniz kargo ücreti tarafınıza iade edilecektir.
Teknik servise bilgi verilmeden gönderilen ürünler teslim alınmamaktadır. Lütfen ürünü göndermeden önce teknik ekibimizle iletişime geçiniz.
Kurumsal Gönderi
Linktech firmasıyla işbirliği yapan işletmeler teknik servise ürün göndermeden önce iletişime geçerek ürün gönderimi hakkında bilgi sahibi olabilirler.
Teknik servis arıza kayıt formu olmadan gönderilen ürünler kabul edilmemektedir.
Linktech kullanıcıları bireysel olarak teknik servise ürün gönderiminde bulunmak istedikleri taktirde aşağıdaki işlemleri muhakkak yerine getirmelidir.
Ürün ile yaşanan problemin detaylarını belirtiniz.
İletişim bilgilerinizi yazınız.
Kullanıcı hatasından kaynaklanmayan hasarların garanti kapsamına girmesi için fatura ya da garanti belgesini bulundurun.
Karşı ödemeli kargolar kabul edilmemektedir.
Not: Kargo gönderimi hakkında detaylı bilgi almak için teknik servisimizle iletişime geçebilirsiniz.