Online bayilik sistemi herhangi bir sözleşme ve anlaşma yükümlülüğü altına girmeden mağazanızın ihtiyacına göre ürün tedarik edebildiğiniz bir e-ticaret sistemidir. Online bayilik sistemine dahil olan iş ortaklarımız, bayi girişi yaparak kredi kartı ve havale ödeme yöntemlerinden herhangi biri ile satın alma işlemlerini belirlenen saat aralığında sonlandırdıkları taktirde, aynı gün siparişlerinin çıkışı gerçekleştirilecek ve kendilerine kargo edilecektir.
+ Linktech ''Online Bayilik'' sistemi ücretli mi?
Kazandıran ''Linktech Online Bayilik'' sistemine üye olmak kolay ve ücretsizdir. Online olarak toptan ürünleri satın almanıza yarar.
+ Kazandıran ''Online Bayilik'' daha sonra ücretli olur mu?
Online bayilik ücretsizdir. Daha sonra herhangi bir ücret talep edilmez.
+ Ücretsiz ''Online Bayilik'' başvurumuz ne zaman onaylanır?
Başvurunuz uygun görüldüğü taktirde en geç 2 iş günü içerisinde tarafınıza SMS ve E-mail ile bilgi verilir.
+ Bayiliğimi ''İptal'' edebilir miyim?
Bayiliğinizi iptal etmek için eticaret@linktech.com.tr adresine bayiliğinizin iptal edilmesini isteyen kısa bir mesaj göndererek sonlandırabilirsiniz.
+ Yerel veya online mağazamda ürünlerinizi satabilir miyim?
Evet, satabilirsiniz. Ürünlerimizi satabilmeniz için işletme veya şahıs firması olmanız gerekmektedir.
+ Siparişim ne zaman teslim edilir?
Hafta içi 15:30, Hafta Sonu 12:00'ye kadar verilen tüm siparişleriniz aynı gün içinde kargo firmasına teslim edilmektedir.
+ Başka Linktech bayilik modeli var mı?
Evet. ''Corner Bayilik'' modeli mevcuttur. Bayilik modeli hakkında bilgi almak için WhatsApp üzerinden iletişime geçebilirsiniz. Hemen Sor
+ Hangi ürünlerde iade kabul edilmez?
Ticari satış tüzüğü gereği iade sözkonusu değildir. Ticari satış kurallarınca bazı haklar mevcuttur.
Linktech İptal ve İade Şartları ile alakalı detaylı bilgi için Garanti ve İade sayfamızı ziyaret edin.
+ Siparişimin durumunu nasıl takip edebilirim?
Siparişlerinizin durumunu ve kargo takip numarasını linktech.com.tr’ye “Bayi Girişi” yaptıktan sonra “Hesabım” bölümünden “Siparişlerim / Kargo Takip” sekmesinden takip edebilirsiniz.
+ Siparişimi iptal etmek istiyorum. Nasıl yapabilirim?
Siparişinizi Hesabım > Siparişlerim / Kargo Takip bölümünden kargolanmak üzere hazırlanmaya başlanmadıysa (faturanız kesildi ise) veya kargoya verilmedi ise iptalini gerçekleştirebilirsiniz. Sipariş işleme alındıktan sonra gerçekleştirecek sipariş iptaliniz için, WhatsApp destek hattımızdan 0530 171 75 00 bize ulaşarak iptal edebilirsiniz.
+ Sipariş Yanlış/Hasarlı/Kırık/Deforme geldi ne yapmalıyım?
Bu tür bir durumla karşılaştığınızda öncelikle sipariş paketinizin açılmamış olduğundan emin olun. Paketin yırtık, hasarlı ya da açılmış olması durumunda ilgili kargo firmasına tutanak tutturmanız gerekmektedir. Eğer pakette herhangi bir hasar yoksa WhatsApp destek hattımızdan 0530 171 75 00 bize ulaşarak iade sürecinizi başlatabilirsiniz. Detaylı bilgi için: https://www.linktech.com.tr/ic/garanti-ve-iade